• Sondre Jørgensen, vokalist i Det Skandaløse Orkester og gammel Fyllingen-supporter.

Meninger:

Det er lov å gjøre feil, men nå er det på tide å rette opp denne gedigne flausen

Av Sondre Jørgensen, vokalist i Det Skandaløse Orkester og gammel Fyllingen-supporter

Det er bare å innse at de som skapte Fyllingen IL - navnet, de ikoniske draktene og logoen - laget en veldig god merkevare, mens de som prøvde å skape noe nytt og bedre i 2012 mislyktes totalt. 

Med et navn som er for langt og kronglete til at noen får seg til å rope heiarop fra tribunen og som det er umulig å lage en god supportersang til, en kjedelig logo og anonyme drakter (til tross for at fargen er uvanlig), så sier det seg sjøl at du ikke klarer å skape engasjement for klubben. 

Det er lov å gjøre feil, men nå er det på tide å rette opp igjen denne gedigne flausen.

(Innlegget ble først publisert på Facebook.)

Relaterte saker